søndag den 7. august 2011

Hey kan I huske den der Regnbue-pause?

Den holdt godt nok ikke længe! Jeg tror bare, at jeg måske havde brug for en makeover.. Ved bare ikke om sort er godt nok. Føler mig fuldstændig fantasiforladt, når det eneste jeg kan finde ud af at lave her på blogger er sort/hvid. Nu vil jeg lige ligge hovedet i blød og se, om jeg måske kan lave noget mere farverigt end dette, for det er der godt nok ikke meget regnbue over! Hm!
Det er en underlig dag i dag, for ved I hvad? De nye humblere (rollinger) starter på efterskolen i dag! Jeg kan slet ikke begribe hvor meget jeg misunder dem. Bare tanken om, at to nye piger, skal sove i min og Violas seng, er slet ikke rar! Jeg har helt ondt i maven. 
Ville give alt for, at det var os der startede på Humble i dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar