tirsdag den 4. oktober 2011

Hallo, jeg har jo slet ikke blogget i noget tid.......

Det er for dårligt!
Ok, ok, ok, ok. Hvis dette indlæg er lidt underligt, så er det fordi jeg har stenet Smosh siden klokken efter aftensmad................ Det er bare så godt.........
(Mange punktummer) 
Hallo? Jeg har fået en iPhone 4 <3 Det er dejligt, men det er lidt irriterende, for mit nye abonnement virker først på fredag..... Så indtil da, kan jeg hverken ringe, skrive beskeder eller gå på internettet med den......... Men hallo ikke, den er nicetime. 
I morgen er først modul aflyst <3 Så jeg skal først møde klokken 09:55 (WIN) Og i øvrigt, så i dag i klassen, da vi havde fysik, var der en af pigerne, der svarede på noget vores lærer spurgte om, og det var åbenbart godt svaret, for han sagde bare "Du er en nørd", åååh Per, altså! 
.. Det her indlæg er ret random.
Jeg savner Humble vældig meget.. Er frustreret over, at vi aldrig kommer til at være rigtigt på Humble mere. Øv..
HEY? Jeg er med i året musical på TG.... Og guess what! Jeg har fået en rolle! En rolle så episk (!), at intet kan måle sig med det............ ER I KLAR?? Jeg er blevet...............
TOLDER 2 
DA
DA
DAAAAM
(EXITING!)


Det er en ok rolle ikke? For det er en sangrolle, så jeg skal synge et vers, og så er jeg det der tolder med to andre piger, og det bliver rigtig godt altså!!! 


Hallo, jeg har skrevet meget hallo i det her indlæg. 


Og så lige en liste over ord og udtryk, jeg vil begynde at sige: 
- Let's boogie
- Jeg er tilbage i posen
OG
- Sushi with my blood on


PAS NU GODT PÅ JER SELV DERUDE. 


og ps. jeg ved godt, at jeg indimellem ændrer skrivestil på bloggen, men..... ja.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar